ადავითაღმაშენებლისსახელობისსკოლა-ლიცეუმი
თემატურ-კალენდარულიგეგმა
საგანი:
ინგლისური ენა
კლასი: VI-ა
სახელმძღვანელოსავტორი: თამარ ჯაფარიძე
გამომცემლობა:“ ბაკურ სულაკაური“
პედაგოგი:
ვერიკო მასურაშვილი
ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი : /ისმაილ ოზქანი/
New Building Bridges
№
|
თემატურიერთეული
|
თემატიკა
|
ე.ს.გ.მისაღწევიშედეგები/
Learning outcomes
|
მეთოდები
/სტრატეგიები
|
რესურსები
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
საათების რაოდენობა
|
შეფასება
|
|
||
1
|
Term 1
|
|
|
|
|
|
74 სთ.
|
|
|
||
3
|
Unit 1
Words,words,words.
|
Lesson 1:
Let’s
start!New country/school/friends/
Am/is/are/
Have/has/
Nice to see you again!
First day at school;
Personal
pronouns;
Lesson.2
Pete, Shark and Russell
Personal
pronouns
Verb to be.
Giving personal
information
Lesson.3
Photos from Down Under
Life in Australia.
Australian animals.
|
1.lesson
I ucx. dawy. (II), 1,5,6,7
Lesson
2.
I უცხ
. დაწყ.(II), 1,2,3,4,5,6,7
Lesson
3
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4
5,6,7,8,9,10,11
|
გონებრივი იერიში. მოსმენა,
კითხვა და თხრობა.
სავარჯიშოების შესრულება. მარკირებული კითხვა.
როლური კითხვა.
როლური თამაში.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოკლეთ ხზულების დაწერა სურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
ლეპტოპი,
დაფა, მარკერი,
კალამი,
რვეული,
ფურცლები
|
Unit 1 lesson 1
6 hrs
Lesson 2
6 hrs
Lesson 3
7 hrs
|
28 hrs
Lesson1
17/18/19/
21/24/
25/09/2018
Lesson 2
26/27/
28/09/2018
1/2/
3/10/2018
Lesson 3
4/5/8/9/
10/
11/12/10/2018
|
განმავითარებელიკომენტარი.
განმსაზღვრელი
მიმდინარე.
|
|
||
|
|
Lesson 4.
School Mix
School subjects
have to /
not have to / mustn’t May I…?
lesson5
Revision of unit
structures
The Life and Death of
Words
|
Lesson 4
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4,5,6,7,13
Lesson 5
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4,5,6,7,13
|
|
|
Lesson 4
5 hrs
Lesson 5
4 hrs
|
Lesson4
15/16/17/18/19/10/2018
Lesson 5
22/23/
24/25/10/2018
|
|
|
||
4
|
Test #1
|
შემაჯამებელიდავალება 1
|
|
|
|
Test
1hr
|
1 სთ.
26/10/2018
|
განმსაზღვრელი
|
|
||
|
|
||||||||||
5
|
Unit 2
FAMILIES
|
Lesson 1.
The amazing world of twins.
Popular science: talking about twins
Culture Corner Twins Days festival The present simple
)– affirmative and negative
Personal pronouns
Lesson
2
A Family of Friends;
Asking personal questions ;
Friendship ;
Good manners ;
The present simple ;
yes /no questions and wh-questions
|
1.lesson
I ucx. dawy. (II), 1,5,6,7
Lesson
2.
I უცხ
. დაწყ.(II), 1,2,3,4,5,6,7
|
გონებრივი იერიში. ვენის დიაგრამა. მოსმენა,
კითხვა და თხრობა. სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა.
წინადადებების შედგენა სურათის მიხედვით.
მოსმენა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
ლეპტოპი,
დაფა, მარკერი,
კალამი,
რვეული,
ფურცლები
|
Lesson 1
4
hrs
Lesson
2
5
hrs
|
23 hrs
Lesson 1
29/30/31/10/2018.
1/11/2018
Lesson 2
2/5/6/7/
8/11/2018
|
განმავითარებელიკომენტარი.
განმსაზღვრელი
მიმდინარე.
|
|
||
|
Test#2
|
შემაჯამებელი
დავალება 2
|
|
|
|
Test 1
1 hr
|
9/11/2018
|
განმსაზღვრელი
|
|
||
|
|
Lesson
3
Similar or Different?
·
Family Cultural
differences
·
Expressing
frequency;
·
The present
simple -affirmative and negative;
·
Adverbs of
frequency
Lesson
4
·
The Perfect
Family?
·
Family life and
family routines.
·
Possessive
adjectives.
·
Possessive
pronouns
Lesson 5.
·
Revision of
unit structures
·
A book report
·
Projects 1/ A
family tree 2/ A
|
Lesson 3
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4,5,6,7,13
Lesson 4
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4,5,6,7,13
Lesson 5
I ucx. dawy. (II), 1,2,3,4,5,6,7,13
|
|
|
Lesson 1
4 hrs
Lesson 4
5 hrs
Lesson 5
2 hrs
|
Lesson 3
12/13/14/15/11/2018
Lesson 4
16/19/20/21/22/11/2018
Lesson 5
23/
26/11/2018
|
|
|
||
6
|
Test #3
|
შემაჯამებელი დავალება #3
|
|
|
|
Test
1
hr
|
1
hr
27/11/2018
|
განმსაზღვრელი
|
|
||
8
|
Unit 3
Unit 3 TV, FILMS, SCHOOL CLUBS AND
TELEPHONE CALLS
|
Lesson
1
What’s on TV?
·
TV and TV
programmes
·
Everyday
English
·
Telling the
time
·
Prepositions of
time
·
The present continuous – affirmative and
negative
·
Lesson
2
Three
Phone Calls and One Text
·
Message
Telephoning
·
Everyday
English
·
Talking about
your plans for the week
·
The present continuous – questions and short answers
·
The present continuous for future plans
Lesson
3
We Love Films!
·
Films and film
genres
·
The present
simple and the present continuous contrasted
|
Lesson 1.
I ucx.dawy.(II):
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
Lesson 2.
I ucx. dawy. (II): 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,14
Lesson 3.
ucx. dawy. (II):
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11
|
გონებრივიიერიში; მოსმენა,. კითხვადათხრობა.
სავარჯიშოებისშესრულება.
მოსმენადაროლურიკითხვა.
კითხვებზეპასუხი.
სურათებისაღწერა.
მოსმენადაგამეორება.
მოკლეთხზულებისდაწერასურათებისმიხედვით.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაორვეული,
ლეპტოპი,
დაფა, მარკერი,
კალამი,
რვეული,
ფურცლები
|
Lesson 1
5 hrs
Lesson 2
5 hrs
Lesson 3
5 hrs
|
22 hrs
Lesson 1:
28/29/
30/11/20183/4/12/2018
Lesson 2
5/6/7/10/
11/12/2018
Lesson 3
13/14/17/18/12/2018
|
განმავითარებელიკომენტარი.
განმსაზღვრელი
მიმდინარე.
|
|
||
9
|
Test #4
|
შემაჯამებელი დავალება #4
|
|
|
|
Test
1hr
|
1
hr
12/12/2018
|
განმსაზღვრელი
|
|
||
|
|
Lesson 4
School Clubs
·
Extra-curricular
activities Sports
·
Everyday
English Expressing likes and dislikes like + -ing
Lesson5.let’s
check up
Revision structure
|
Lesson 4.
:I ucx. dawy. (II): 1,2,3,5,6,7,9
Lesson 5.
: I ucx. dawy. (II):
1,2,3,4,5,6,8,9,10,11
|
|
|
Lesson 5
6 hrs
|
Lesson 4
19/20/21/24
/25/
26/27/28
12/2018
|
|
|
||
No comments:
Post a Comment