მთავარი

კოლეგებთან სამუშაო შხვედრის ორგანიზება


კოლეგებთან შეხვედრაკოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:დასწრების ფურცელიშეხვედრის თარიღი: 1) 2018/12/25;   2) 2018/01/29;    3)2018/02/05                           
 შეხვედრის დრო: 1) 15:00;   2) 15:00;   3)15:00  ;        შეხვედრის მიზანი: 1.ეფექტური გაკვეთილის დაგეგმა2)ბლუმის სააზროვნო დონეების გაცნობა და  მოსწავლეთა აზროვნების                           განვითარება მათი გამოყენებით;
         3.მრავალფეროვანი აქტივობები და მეთოდებიშეხვედრის ო რგანიზატორის სახელი და გვარი: ვერიკო მასურაშვილიმონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:5მასწავლებელი 
#
მასწავლებლის სახელი და გვარი
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
1.
ვერიკო მასურაშვილი

2,
ლამზირა ხუნდაძე

5.
სალტანატ ზეინალოვა


7.
გიორგი ლაჭყეპიანი

8.

9.

ნათია მელაძე

   კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:სამუშაო შეხვედრების გეგმა კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ვერიკო მასურაშვილი 
#
შეხვედრის თარიღი
შეხვედრის მიზანი
შეხვედრის ძირითადი საკითხები

1.

1) 2018/12/25;  
·         ავამაღლო პედაგოგგებში გაკვეთილის წარმართვის სწორად წარმართვის ხარისხი.
·         როგორ დავგეგმოთ ეფექტური გაკვეთილი, რომელიც დაგვეხმარება მიზნის მიღწევაში.
·          რა მნიშვნელოვანი ფაზებია გასათვალისწინებელი დაგეგმვისას და რას ითვალისწინებს თითოეული ფაზა
·         .გაკვეთილის წარმართვის ტიპები;
·         როგორ მივაწოდოთ ეფექტური უკუკავშირი მოსწავლეს რომ მოტივაცია არ დაკარგონ.

·         
·         ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისობა სასწავლო მიზნებთან.
·         გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის აღწერა .
·         მეთოდებისა და აქტივობების დახასიათება- ერთმანეთისაგან განსხვავება და მაგალითების მოყვანა.
·         სწავლების მიდგომების განხილვა.პირდაპირი და არაპირდაპირი მიდგომების განსხვავება ერთმანეთისაგან
·         მოსწავლეთა შეფასებისას  შეფასების რუბრიკებისა გამოყენება და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა მოსწავლეთათვის .უკუკავშირის მიცემა

2.

·         2)2019/01/29;   
·         როგორ გამოვიყენოთ ბლუმის სააზროვნო დონეები გაკვეთილის პროცესში და როგორ მოვარგოთ მოსწავლის შესაძლებლობებსა და საჭიროებებს.
·         რა დადებითი მხარე აქვს სააზროვნე დონეების მიხედვით გაკვეთილის წარმართვას
·          

·         ბლუმის სააზროვნო დონეების გაცნობა
·         მათი დახასიათება და მაგალითების მოყვანა
·         საჩვენებელი გაკვეთილის დაგეგმვა ბლუმის სააზროვნო დონეების მიხედვით

3.
3)2019/02/05                           
·         რამდენად  დიდია მოსწავლეთა ჩართულობა გაკვეთილზე მრავალფეროვანი აქტივობების გამოყენებისას.
·         მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა
·         და ჩართვა  საგაკვეთილო პროცესში
·         შედეგზე ორიენტირებული აქტივობები და მეთოდები






·         სხვადასხვა მეთოდების დახასიათება
·         მაგალითების მოყვანა .
·         როლების განაწილება და განხილვა მრავალფეროვანი აქტივობის დადებითი მხარეების მნიშვნელობაზე საუბარი..
·         მაგ:ინტერვიუს სამი ნაბიჯი;
·         დაკარგული სიტყვები
·         ჯიგსოუ
·         აზროვნების სამი სკამი
·         სიტუაციური თამაში და ა.შ....

მაგ
                     ა კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:     1)გაკვეთილის ეფექტურად დაგეგმვა

                                                                2)ბლუმის ტაქსონომიის სააზროვნო დონეების გამოყენება სასწავლო პროცესში

                                                                3)მრავალფეროვანი აქტივობები

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:  1) 2018/12/25;   2) 2018/01/29;    3)2018/02/05                            

შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ვერიკო მასურაშვილი
 შეხვედრის მონაწილე  მასწავლებელის  უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  სალტანატ ზეინალოვა

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.  

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

ამ შეხვედრებზე გაზიარებული გამოცდილება და შეძენილი ცოდნა დამეხმარა საგაკვეთილო პროცესის უკეთ დაგეგმვასა და წარმართვაში.თემა / საკითხი იყო სწორად შერჩეული და მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა ამ შხვედრამ ჩემი პროფესიული საქმიანობის განვითარებაში.ყველა კითხვაზე იყო ამომწურავი პასუხი.ნათელი და მკაფიო განმარტებები კეთდებოდა ქოუჩის მხრიდან.კოლეგებთან ერთად მაგალითების დასახელებამ, აზრთა გაზიარებამ დიდი შთაბეჭდილება მოახედინა ჩემზე.
 
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: გიორგი ლაჭყეპიანი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრებზე წარმოდგენილი საკითხები ძალიან მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა ჩემი პროფესიული განვითარებისათვის.მივიღე ახალი ინფორმაციები ,რომლებსაც აქამდე არ ვიცნობდი კარგად,აქტიურად ვიყავი ჩართული სანიმუშო აქტივობების განხილვაში რაც იყო ძალიან სსაინტერესო.გავეცანო ბლუმის ტაქსონომიას და ვგეგმავ რომ მომავალი გაკვეთილები ავაგო ბლუმის სააზროვნო უნარების მიხედვით
   
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნათია მელაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

     გაკვეთილზე განვიხილეთ როგორ შევადგინოთ და დავგეგმოთ ეფექტური გაკვეთილის გეგმა,ქოუჩმა დეტალურად გაგვაცნო გეგმის შედგენის ყველა ეტაპი.მოვიყვანეთ მაგალითები ,ავღწერეთ თითოეულ ეტაპზე განსახორციელებელი აქტივობები და მეთოდები.ვიმსჯელეთ მრავალფეროვანი აქტივობების დადებით როლზე მოსწავლეთა ჩართულობაში.გავეცანი ბლუმის ტაქსონომიის ყველა სააზროვნო დონეს.ვიმუშავეთ ჯგუფებში და დავგეგმეთ მაგალითისთვის სგაკვეთილები.მივიღე ძალიან სასარგებლო ინფორმაცია ,რაც დადებითად აისახება ჩემს პედაგოგიურ საქმიანობაზე..

                 კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ვერიკო მასურაშვილი
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 1) 2018/12/25;   2) 2018/01/29;    3)2018/02/05                           
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:  )გაკვეთილის ეფექტურად დაგეგმვა

                                                                2)ბლუმის ტაქსონომიის სააზროვნო დონეების გამოყენება სასწავლო                პროცესში

                                                                3)მრავალფეროვანი აქტივობები

შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: ინფორმაციის გაზიარება
გაკვეთილის ეფექტურად წარმართვის ხერხების დაუფლება
კოლეგებთან თანამშრომლობა
შეხვედრაზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში

 
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.

    შეხვედრები  შეეხებოდა ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებს როგორიც არის  ეფექტური გაკვეთილის გეგმა, ბლუმის ტაქსონომია და მრავალფეროვანი აქტივობები.შეხვედრების პროცესში გამოვიყენეთ პროექტორი და მონიტორი ,სადაც წარდგენილი  და გაშუქებული მქონდა  ყველა ის მნიშვნელოვანი საკითხები, რაც ეხებოდა კოლეგიალურ შეხვედრებს.
ნომერ პირველი საკითხის განხილვისას  „ ეფექტური გაკვეთილის გეგმა “   - პედაგოგებს გავაცანი შეხვედრის მიზანი. ყველა პედაგოგმა ვიმსჯელეთ იმ მნიშვნელოვანი ეტაპების შესახებ, რომელსაც ითვალისწინებს გაკვეთილის მსვლელობა.  ეს არის გაკვეთილის ფაზები: გამოწვევის ფაზა; სიღრმისეული წვდომა  და გაკვეთილის შეჯამება .ასევე ვიმსჯელეთ რომ გაკვეთილის მიზნისა და მისაღწევი შედეგების განსაზღვრისას მნიშვნელოვანია ვიხელმძღვანელოთ ეროვნული სასწავლო გეგმითა და საგნის სტანდარტით,მივაწოდე ინფორმაცია რა განსხვავებაა პირდაპირ და არაპირდაპირ სწავლებას შორის და ავუხსენი არაპირდაპირი სწავლების უპირატესობა .წინასწარ მომზადებული მაგალითების გამოყენებით ვიმუშავეთ ჯგუფურად და შევადგინეთ გაკვეთილის გეგმა ,პირველმა ჯგუფმა იმუშავა 1 ფაზაზე, მეორემ სიღრმისეულ ცოდნაზე ხოლო მესამემ გაკვეთილის შეჯამების ეტაპზე.ასევე ვისაუბრეთ   მეთოდებსა და აქტივობებს შორის  განსხვავებებზე.მოვიყვანეთ შესაბამისი მაგალითები.
#2 საკითხი იყო ბლუმის სააზროვნო უნარების მიხედვით საგაკვეთილო პროცეცსის წარმართვა.კოლეგებს გავაცანი თუ რა მიზანი აქვს ბლუმის სააზროვნო დონეების მიხედვიდ გაკვეთილის წარმართვას,რის განვითარებას უწყობს ხელს.განვიხილეთ ცალ-ცალკე ყველა დონე და მოვიყვანეთ მაგალითები თითოეული დონის შესაბამისად . დაბალი სააზროვნო დონეები, როგორიცაა ცოდნა, გაგება ,გამოყენება შედარებით ადვილად გამოსაყენებელი აღმოჩნდა პედაგოგების მიერ გაკვეთილის პროცესში.მაღალი სააზროვნო დონეები როგორიცაა ანალიზი, სინთეზი, შეფასება შედარებით რთული აღმოჩნდა გაკვეთილის პროცესში გამოსაყენებლად,აქედან გამომდინარე წარვუდგინე ნათელი მაგალითები ,სურათების საშუალებით მაქსიმალურად მარტივად დავანახე მოსწავლეთა ასაკისა და შესაძლებლობების გათვალსწინებით რამდენად მარტივადაა შესაძლებელი თითოეული დონის მორგება და გამოყენება,მოსწავლეთა ჩართვა და დაინტერესება საგაკვეთილო პროცესში.
განხილვის ბოლოს დავასახელე თემა, რომელზედაც თითოეულ მასწავლებელს მოუწევდა ბლუმის სააზროვნო დონის მიხედვით კითხვების მოფიქრება და პასუხების გაცემა .ამ აქტივობის მიზანი იყო თუ რამდენად მარტივად მოახერხებდა თითოეული პედაგოგი სააზროვნო დონეების მიხედვით გაკვეთილის დაგეგმვას და მოსწავლეთა აზროვნების განვითარების ხელშეწყობას.
 #3 საკითხი : „ მრავალფეროვანი აქტივობები“ ძალზედ საინტერესო აღმოჩნდა თითოეული პედაგოგისათვის ,ყველა პედაგოგმა თავისი პრაქტიკიდან მოიყვანა მაგალითები,დაასახელეს მეთოდები და ატივობები, რომელიც ხელს უწყობს გაკვეთილის მრავალფეროვნად ჩატარებასა და მოსწავლეთა ჩართულობასა და მოტივაციის ამაღლებას.გავეცანით კოლეგების მიერ გაზიარებულ მეთოდებსა და აქტივობებს და აქტიურად ვცდილობთ დავნერგოთ თითოეულმა პედაგოგმა ჩვენს პრაქტიკაში ასევე კოლეგებს შევთავაზე მათთვის ახალი და მრავალფეროვანი აქტივობები როგორიაა „ შენ ხარ ჩემი ფოტო აპარატი“,რომელიც უცხოელმა კოლეგამ მასწავლა,აღმოჩნდა ძალიან საინტერესო განსაკუთრებით  როდესაც  ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას ცდილობს მასწავლებელი : მოქმედება ხდება ორ მოსწავლეს შორის,ერთი ფოტოგრაფი,მეორე პოტოაპარატი.აპარატს თვალები დახუჭული აქვს და პოტოგრაფს კლასში სხვადასხვა მიმართულებით დაყავს, მიიყვანს ერთ წერტილში და უცბათ თვალებს ახელს და ხუჭავს.მან  უნდა დაასახელოს საგანი რისი დანახვაც მოასწრო.მონიტორზე სხვადასხვა სურათების გადაღებისას იდეალურია უცხო ენის გაკვეთილზე.განვიხილეთ „აზროვნების სამი სკამი“,მოზაიკა ანუ ჯიგსოუ“.“ინტერვიუ სამი ნაბიჯი“. სტრატეგია 3,2,1. და ა.შ
შეხვედრებს შორის შუალედში მასწავლებლებმა შევასრულეთ საშინაო დავალებები.
პედაოგეგმეს  ნასწავლი მეთოდების გამოყენებით გაკვეთილები. მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი,რეკომენდაციები  რათა მომავალში მოხდეს ეფექტურად გაკვეთილის წარმართვა.




 
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?

    შეხვედრის მსვლელობისას მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ გამოცდილება . ჩემს კოლეგებს დავეხმარები რათა მათაც შეძლონ შეხვედრების ორგნიზება.პედაგოგებს ვასწავლე იმ მნიშვნელოვანი საკითხების მიხედვით გაკვეთილის წარმართვა რაც ძალიან დიდ როლს ასრულებს მოსწავლეთა განვითარებაში.ვფიქრობ შევარჩიე ისეთი მნიშვნელოვანი თემები. რაც ჩემი კოლეგების ინტერესის ობიექტი იყო .ამ შეხვედრებში მონაწილეობა ძალიან მნიშვლელოვნად აისახება ჩემს პროფესიულ საქმიანობაში რადგან ვივითარებ ისეთ უნარებს რომელიც ტრენერისთვის მნიშვნელოვანია მაგ ინფორმაციის გადაცემა-მიწოდება,ეფექტური უკუკავშირის მიცემა,პრეზენტაციის უნარის განვითარებარეკომენდაციები,ვუზიარებ ჩემს ცოდნასა და გამოცდილებას რაც საშუალებას მაძლევს  მომავალში დავგეგმო კიდევ უფრო მნშვნელოვანი კოლეგიალური შეხვედრები.





    
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
დავგეგმავ გაკვეთთილებს ყველა იმ საკითხის გათვალისწინებით რაც კოლეგებთან ერთობლივი შეხვედრებისას გავიზიარეთ,გამოვიყებებ ბლუმის ტ                                       მომდევნო სასწავლო წლებშიც შევუთანხმდები თანამშრომლებს, დავგეგმავ და ჩავატარებმსგავს შეხვედრებს, გარდა ამისა, დავეხმარები თანამშრომლებს, რომ მათაც შეძლონ შეხვედრებისდაგეგმვა, ორგანიზება და ჩატარება, რაც ხელს შეუწყობს მასწავლებლების თანამშრომლობას,კომპეტენციის ამაღლებას, პრობლემების აღმოჩენასა და აღმოფხვრას და მოსწავლეებზე ორიენტირებულიგაკვეთილების ჩატარებას.








              სამუშაო შეხვედრებზე დასწრებაx
x

1 comment: