მთავარი

მოსწავლის დახასიათება






N

შპს  დავით  აღმაშენებლის  სახელობის სკოლა-ლიცეუმის   VI-ა კლასის მოსწავლე
რუხან ასკერობი
2017 - 18 სასწავლო წელი

1
ქართული
ენა
მოსწავლეს აქვს ასაკის შესაფერისი სირთულის ტექსტების მოსმენისა და ინტერპრეტაციის საწყისიუნარი.შეუძლია ჯგუფური და ინდივიდუალური საკომუნიკაციო ამოცანების განხორციელება.მოსწავლესშ ეუძლია კითხვის ხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ტექსტის უკეთ გააზრების მიზნით.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების დამოუკიდებლად შექმნა მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული წესების მართებულად გამოყენება და მართლწერის ნორმების დაცვა.ფართოვდება მოსწავლის ლექსიკური მარაგი; ეფექტურად იყენებს სიტყვათა ლექსიკურ კავშირებს, აწარმოებს ახალ სიტყვებს;

მათემატიკა
ამოცანის ამოხსნისას ადგენს და ამარტივებს წილადებს
გამოსახულებას.ასრულებს მოქმედებებს ნატურალურ რიცხვებზე და ტოლმნიშნვნელიან წილადებზე.იყენებს და ერთმანეთთან აკავშირებს ზომის სხვადასხვა ერთეულს.ამოიცნობს, აღწერს და გამოსახავს გეომეტრიულ ფიგურებს.იყენებს შეკრებისა და გამრავლების კომუტაციურობას, ასოციაციურობას და შეკრების მიმართ გამრავლების დისტრიბუციულობის თვისებებს.
2
ინგლისური ენა
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება.მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი წერილის წაკითხვა და გაგება.მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა.მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორციელება

3
ისტორია
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა  საშუალება.მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა ბუნებრივი რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კომუნიკაციების განვითარებაზე უძველესი  დროიდან დღემდე.მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისათვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
4
ჩვენი გარემო
გეოგრაფიულ
მოსწავლე აკავშირებს ყვავილოვანი მცენარის ძირითად ორგანოებს მათ ფუნქციასთან. მოსწავლე იყენებსინსტრუმენტებს/ხელსაწყოებს
გარემოში.მოსწავლე აღწერს ბუნებრივი რესურსების მნიშვნელობას
ადამიანისთვის. ორიენტირებისათვის. ობიექტებს და მის ნაწილებს.მოსწავლე იცავს ბუნებრივ გარემოში უსაფრთხოების ქცევის წესებს.
5
საინფორმაციოდასაკომუნიკაციოტექნოლოგიები
მოსწავლეს შეუძლია ისტ საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.განასხვავებს ფაილების ტიპებს და აცნობიერებს ამ ტიპების შესაბამისი ციფრული მასალის სხვადასხვა ფორმატის არსებობას;იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
6
მუსიკა
ხმის, ტაშის საშუალებით, მუსიკალურ ინსტრუმენტებთან შეხებით (დაკვრით) გამოხატავს მუსიკალურ ელემენტებს - ბგერას, ხმოვანების სიძლიერეს, რიტმს, ტემპს, მეტრს, ტემბრს;მოსწავლე მღერის მარტო და სხვებთან.მოსწავლე განსაზღვრავს და გამოხატავს მისთვის საინტერესო განწყობილებას, იდეას, სიუჟეტს, თემას...
7
ხელოვნება
მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს,  მათ   შორის არსებულ კავშირებს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
8
სპორტი
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ჯანმრთელობა, როგორც საზოგადოებაში წარმატებული არსებობის
ერთ-ერთ საწინდარი.მოსწავლეს ფიზიკური აქტივობისას შეუძლია წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევები
9
ცეკვა
ცეკვის დროს ასრულებს სვლებს ზუსტად ;
 სათანადოდ გადმოსცემს ცეკვის ხასიათს;
10
ჭადრაკი
თამაშობს სწორად.სრულად ეუფლება თამაშის ხელოვნებას.


დამრიგებლის დახასიათება
რუხანი კარგი სწავლითა და ყოფაქცევიდ.გაკვეთილს ესწრება მუდამ მომზადებული.არის მოწესრიგებული და აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა.აქტიურად მონაწილეობს საგაკვეთილო პროცესში.არის ძალიან მეგობრული და აქვს განვითარებული კომუნიკაციის უნარი.თანამშრომლობს მეგობრებთან და უყვარს დახმარების აღმოჩენა.

დამრიგებელი:                                  /ვერიკო მასურაშვილი/


No comments:

Post a Comment