მთავარი

Thursday, January 10, 2019

შემაჯამებელი დავალებები და მათი ანალიზი


დავით აღმაშენებლის სახელობის სკოლა-ლიცეუმი
შემაჯამებელი დავალება 1
მასწავლებელი: ვერიკო მასურაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა’’
კლასი: VI
თარიღი:  26.10.2018
მოსწავლეთა რაოდენობა : 13
მიზანი : შემაჯამებლი დავალების  მიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალის ორგანიზება და სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
სტანდარტის მიხედვით მისაღწევი შედეგი- (ინდიკატორი/ ინდიკატორები, რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო)
Iუცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება 
მოსწავლე:  ამოიცნობს საკომუნიკაციო სიტუაციას (თემას, პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს);  ამოიცნობს თანამოსაუბრეთა და პერსონაჟთა შორის არსებულ მარტივ ურთიერთობებს;
                      რეპლიკებზე დაყრდნობით გამოაქვს კონკრეტული დასკვნები თანამოსაუბრეთა შესახებ (მაგ., მათი  სურვილების, გეგმების, ინტერესების, საქმიანობის, დამოკიდებულებების შესახებ); ამოიცნობს კონკრეტულ დეტალებს (მოქმედების დროს, ადგილს და ა.შ.);
Iუცხ.დაწყ.(II).7. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტის  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა.
ამოიცნობს სინტაქსურ მიმართებებს მარტივი წინადადებების წევრებს შორის, ზმნის ახლანდელი, წარსული და მომავალი დროის გამომხატველ ფორმებს,  ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (ზმნიზედას, წინდებულს).



რა მოწმდება 
საკითხები
მაქსიმალური ქულა
მოსასმენი
6
3
ლექსიკა
14
5
გრამატიკა
6
2


შემაჯამებელი დავალება  # 1
Pupil’s name  ____________
Grade  _________
Date  __________

Listening  (0.5 for each answers)  3 points
1. Susan's teacher is a 35-year old from the city of  _________
2. There are about ____________students in the class.
3. The lessons are in the local _______
4. The best student in the class is a_________girl called Miko.
5. The student James wants to go to _____________next year.
6. Most of the students come from ___________

Vocabulary
1.Write the nationalities: (0.5 point for each answer) 3 points
a.Britain  -                                         b.China-
c. Japan-                                           d. Russia
e. Australia -                                    e. France –


2.fill the gaps with the words( 0.5 each  2 answers) 2 points  :
Capital; symbol; Down Under; at home; continent; native people; koala;
Australia
The ________  (1) of Australia is  Sydney. Australia is called ____________(2).This is the _______________ (3)and  a country . Aboriginal people live in Australia and they are _________ (4) _________(5).The ________ (6)of Australia is  a kanguroo and _________(7) bear. In the School of the Air you have classes
_________(8) .
Grammar
III. Write the right form of the vert “ to be” or “to have”( 0.5  points each answers)2 points
1.     Nino and david ________ in the cinema.
2.     They ____________ a very nice car.
IV.Put look (s) or look like(s) ;
1.     Gia _______ a famous film star.

Anna ______ sad.

 შეფასების რუბრიკა - მოსმენა
მოსმენის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი მოსმენა
1
ამოიცნობს მოსმენილის მთავარ იდეას
0 - 1
2
ახამებს სათაურს მოსმენილ აბზაცთან
0 - 1
მოსმენა დეტალური ინფორმაციისათვის
3
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს
0 - 1
4
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
5
ამოიცნობს პერსონაჟთა რაოდენობას
0 - 1
ორგანიზაცია / სტრუქტურა
6
აწყობს მოვლენებს თანმიმდევრულად
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
7
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს (არსებითი სახელი, ზმნა და .)
0 - 1
8
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს და .)
0 - 1
გაგების დემონსტრირება
9
მოსმენილი აბზაცის შესახებ დასმულ კითხვებს პასუხობს სწორად
0 - 1
10
ავსებს გამოტოვებულ ინფორმაციას
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10


შეფასების რუბრიკა - წერითი დავალება
წერითი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
თემაზე / შინაარსზე ფოკუსირება
1
თემას / საკითხს წერს გარკვევით
0 - 1
2
ფოკუსირებულია შესაბემის თემაზე წერის მსვლელობისას
0 - 1
3
წერს დასაბუთებულ ინფორმაციას (ფაქტებს, დეტალებს)
0 - 1
ფოკუსირება სტრუქტურაზე /ორგანიზებაზე
4
იდეები ლოგიკურად არის ჩამოყალიბებული და გამთლიანებული
0 - 1
5
დამყარებულია სტრუქტურული ურთიერთობა იდეებს/ მოვლენებს შორის
0 - 1
6
ყველა ორგანიზაციული ნაწილი არის წარმოდგენილი (შესავალი, მოვლენათა თანმიმდევრობა / შინაარსი, დასკვნა)
0 - 1
7
დასკვნა არის მკაფიოდ ჩამოყალიბებული და მკითხველს აძლევს საშუალებას  გაიგოს მწერლის აზრი / შეხედულება
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
8
წინადადების სტრუქტურული აგება: წინადადება გამართულად არის აგებული
0 - 1
9
გრამატიკა და მართლწერა: არ არის გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
0 - 1
10
ლექსიკა: გამოყენებულია შესაბამისი სიტყვები და ფრაზები, სიტყვების წყობა წინადადებაში სწორია.
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10




შედეგები
მოსწავლე
ქულები
1
ფუად ახმედოვი
9
2
გურბან ბაირამოვი
6
3
რევან ბინათოვი
10
4
ნიხათ ვალიევი
8
5
ექერ ეფე ქაან
6
7
ალი იბრაგიმოვი
9
8
რასიმ მახმუდოვი
8
9
სევგი ალახვერდიევა
8
10
იალჩინ ახვერდიევა
7
11
სამა ბადალოვა
8
12
ბაქირ ბაქიროვი
9
13
სიონ კიმ
9

რაულ მურთუზოვი
7










პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
შედარებით გაურთულდათ მოსწავლეებს მოსასმენის გააზრება,ნაკლებად შეძლეს მტავარ ინფორმაციაზე ყურადღების გამახვილება.
რეკომენდაციები:
მეტი სიხშირით მოვისმენთ საკითხებს და ვასწავი როგორ ამოვიცნოთ მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.ასევე მეტს ვამეცადინებ ახლანდელი მარტივი დროის უკეთესად  დასწავლაზე.

მასწავლებლის ხელმოწერა:                                                      /ვ.მასურაშვილი/



დავით აღმაშენებლის სახელობის სკოლა-ლიცეუმი

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
შემაჯამებელი დავალება 3
მასწავლებელი: ვერიკო მასურაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა’’
კლასი: VI
თარიღი:  29/11/2018
მოსწავლეთა რაოდენობა : 13
მიზანი : შემაჯამებლი დავალების  მიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალის ორგანიზება და სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
სტანდარტის მიხედვით მისაღწევი შედეგი- (ინდიკატორი/ ინდიკატორები, რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო)
უცხ.დ.6.1. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      ამოიცნობს სასაუბრო თემას, კონტექსტს (მაგ., დაბადების დღე, ახალი წელი, მაღაზიაში, ზოოპარკში);
ამოკრეს დიალოგიდან კონკრეტულ დეტალებს (მაგ., ვინ, სად, რამდენი, როდის, როგორი და სხვა);
·           უცხ.დ.6.10. მოსწავლეს შეუძლია ღია ბარათის, პირადი (ელექტრონული) წერილის მარტივი ენით დაწერა.
·           აღწერს ადამიანებს, საგნებს;
·           გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას;
უცხ.დ.618. მოსწავლე ფლობს და  იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალ.საჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         იყენებს სასაუბრო თემის შესაბამის ნასწავლ ლექსიკას;
·         იცავს სინტაქსურ მიმართებებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებში;
·         ამბების გადმოცემისას მართებულად იყენებს ზმნის ნასწავლ ფორმებს წარსული გამოსახატად;
·          შეფასების კრიტერიუმები :
რა მოწმდება

საკითხები
მაქსიმალური ქულა
ლექსიკა
2
2
გრამატიკა
10
5
8
3
მოსასმენი





შემაჯამებელი დავალება# 3
Student’s name :
Grade: 6A
Date: 29.11.2018
I.. Listening
Write the word to fill the gaps.(3 points)
1.That? Er, that’s my , Jem.
2. And that’s his girlfriend, Lucy. The  girl with the  ,  hair.
3. Alex and Jem are  . They're both 
4. They’re exactly the same! They’re both  and 
 5. They’ve both got  ,  hair,  eyes, 
and ears!
6. They're not big. I think they're  !
7. And, has Alex got a  --------------------- ?
II.G r a m m a r
a)write the negative forms: (5 points)
It is raining.   ___________________________________
You are watching TV.           _________________________________________
David is enjoing his holiday.    ____________________________________________
The bus is stopping._____________________________________
b)Fill the gaps with the words:    am; is; are;
1.Kate _______ sleeping on the armchair.
2.We ________ dancing in the hall.
3.He _______ reading an interesting book.
4.I _____ playng with my friend.
C.Write the correct forms of the words: cut; put;sit; run;
1.A dog is ___________  on the chair.
2.Nino  is ___________ the bag under the table.
3.The children are ___________ fast.
4.Dato is _________ the papers.
III. VOCABULARY
 Write the TV programs( about 5 or more)1 point

______________________________________________________________________________
VI. Which is your favourite TV program.?Why?(1 point)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკაშეფასების რუბრიკა - მოსმენა
მოსმენის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი მოსმენა
1
ამოიცნობს მოსმენილის მთავარ იდეას
0 - 1
2
ახამებს სათაურს მოსმენილ აბზაცთან
0 - 1
მოსმენა დეტალური ინფორმაციისათვის
3
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს
0 - 1
4
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
5
ამოიცნობს პერსონაჟთა რაოდენობას
0 - 1
ორგანიზაცია / სტრუქტურა
6
აწყობს მოვლენებს თანმიმდევრულად
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
7
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს (არსებითი სახელი, ზმნა და .)
0 - 1
8
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს და .)
0 - 1
გაგების დემონსტრირება
9
მოსმენილი აბზაცის შესახებ დასმულ კითხვებს პასუხობს სწორად
0 - 1
10
ავსებს გამოტოვებულ ინფორმაციას
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10




























ლექსიკისა და გრამატიკის შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
10-9
8-7
6-5
1.




გრამატიკული სვარჯიშოები უკვე შესწავლილ დროებზე.
აქტივობა-წერა.პირდაპირი ნათქვამის გადაყვანა ირიბ თქმაში.
მოსწავლე წარმატებით ართმევს თავს თითოეულ სავარჯიშოს. ზმნები სათანადო ფორმით აქვს წარმოდგენილი. დავალება არის სრულყოფილი.
მოსწავლე ართმევს თავს დავალებას. ჩანს მისი შესაძლებლობები, თუმცა შეცდომებიც ბლომად აქვს. უჭირს ზოგიერთი გრამატიკული დროის დიფერენცირება, თუმცა ეს  საერთო ჯამში,  ნამუშევარზე უარყოფითად არ მოქმედებს.
მოსწავლის ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია.  ზოგიერთი დავალება საერთოდ არ აქვს, ზოგირთი  კი ნაწილობრივ აქვს შესრულებული.
2.







ლექსიკური სავარჯიშოები.
აქტივობა: წერა.შესწავლილი სიტყვების გამოყენებით რამდენიმე მარტივი წინადადების შედგენა. წარმოდგენილი სიტყვების ჩასმა გამოტოვებულ ადგილებში.
ნამუშევარი კარგია. წინადადებები ლოგიკურად არის შედგენილი.იგრძნობა ახალი სიტყვების კარგად ცოდნა, რადგან თითოეული მათგანი ლოგიკურადაა გამოყენებული.
ნამუშევარი კარგია. იგრძნობა მონდომება, თუმცა იგრძნობა ისიც, რომ კარგად არ არის ათვისებული ლექსიკური ერთეულები, რადგან შედგენილი წინადადებებიდან რამოდენიმე ბუნდოვანია. აგრეთვე რამდენიმე სიტყვა არალოგიკურადაა გამოყენებული.
ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია.
მოსწავლის ლექსიკური მარაგი ძალიან მწირია, რის გამოც დავალება ასასრულყოფილადაა შესრულებული. ხოლო შესრულებული სამუშაო კი ბუნდოვანია.
3.

დახურული კითხვები
აქტივობა: კითხვა-წერა.გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.
მოსწავლეს კარგად ა
აქვს გააზრებული სავარჯიშო. გაანალიზებული აქვს დავალება და პასუხები ლოგიკურია. შეცდომათა რაოდენობა მინიმალურია.
მოსწავლის ნამუშევარში იგრძნობა, რომ საერთო ჯამში სავარჯიშო გააზრებული აქვს, თუმცა არის შეცდომები, როგორც ლექსიკურ,ასევე გრამატიკულ ნაწილში.
მოსწავლის პასუხები ძალიან არალოგიკურია. აქვს ძალიან ბევრი შეცდომა, როგორც გრამატიკულ. ასევე ლექსიკურ ნაწილში.




შედეგები:
მოსწავლე
ქულები
1
ფუად ახმედოვი
10
2
გურბან ბაირამოვი
6
3
რევან ბინათოვი
10
4
ნიხათ ვალიევი
9
5
ექერ ეფე ქაან
8
7
ალი იბრაგიმოვი
10
8
რასიმ მახმუდოვი
9
9
სევგი ალახვერდიევა
8
10
იალჩინ ახვერდიევა
9
11
სამა ბადალოვა
9
12
ბაქირ ბაქიროვი
10
13
სიონ კიმ
-

რაულ მურთუზოვი
7

პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
გრამატიკულ საკითხებზე მუშაობის გაძნელება,ყურადღების დეფიციტი,ლექსიკური ერთეულის უყურადღებოდ გამოყენება
რეკომენდაციები:
შევახსენებ მოცემული გრამატიკული საკითხის სპეციფიკას  .დამატებითი მასალის მოძიება პრობლემურ საკითხზე და მათი დამუშავება. განვლილი მასალის ხშირი გამეორება და ჩანაწერის სახით თვალსაჩინო რესურსის შექმნა გრამატიკულ საკითხებზე.
ინდივიდუალური საჭიროებების გათვალისწინებით შესაბამისი დამატებითი გრამატიკული მასალის მიწოდება და განმარტებების მიცემა.სახალისო სავარჯიშოების შესრულებით პრობლემის სიღრმისეულად აღმოფხვრა.

მასწავლებლის ხელმოწერა:                                                      /ვ.მასურაშვილი/



  

დავით აღმაშენებლის სახელობის სკოლა-ლიცეუმი
შემაჯამებელი დავალება 4
მასწავლებელი: ვერიკო მასურაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა’’
კლასი: VI
თარიღი:  17/12/2018
მოსწავლეთა რაოდენობა : 11
მიზანი : შემაჯამებლი დავალების  მიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალის ორგანიზება და სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
სტანდარტის მიხედვით მისაღწევი შედეგი- (ინდიკატორი/ ინდიკატორები, რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო)
უცხ.დ.6.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება(მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს, რომელ რუბრიკაში, ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესა თუ ის ინფორმაცია;
·           ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;
·           ამოიცნობს სხვადასხვა ინფორმაციას შორის არსებულ მარტივ ლოგიკურ კავშირებს.
ამოიცნობს პერსონაჟებსა
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება გრამატიკულ მოვლენებში გასარკვევად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           კონკრეტულ მაგალითებზე დაკვირვებით ამოიცნობს ენობრივ მექანიზმებს;

რა მოწმდება

საკითხები
მაქსიმალური ქულა
წაკითხულის გააზრება/
ლექსიკა
5
5
გრამატიკა
15
5


შემაჯამებელი დავალება # 4
Reading comprehension( 5 points)
A Fantastic Mind
1 cartoon: a drawing that tells a story
2 animate: to make or design in such a way as
to create lifelike movement
3 fantastic: strange and interesting
4creature: a living thing
5 combine: to put together

Hayao Miyazaki was born in Tokyo on January 5, 1941. As a boy, he liked to
read and draw cartoons. After graduating from university in 1963,
Miyazaki joined the Toei Animation Company. At Toei, he worked on many
animated movies, like the famous Puss in Boots. In 1984, he made Nausicaa of the
Valley of Wind, which was based on a comic book he wrote. Because this movie was
so successful, Miyazaki was able to start his own animation company, Studio
Ghibli.
One of Miyazaki’s most loved movies is My Neighbor Totoro, made in 1987. It
is a children’s movie, but many adults like it, too. The movie is about two sisters who
become friends with an enormous, supernatural animal named Totoro. It is a very
warm-hearted story, with many fantastic characters such as Cat Bus, a cat that is
also a bus. Miyazaki’s 2001 movie, Spirited Away, was even more popular than
Totoro. In fact, it made more money than any other movie in
Japanese history.
All of Miyazaki’s movies contain strange but charming
people and creatures. Many of his stories happen in worlds
that are different from ours. However, they still show his
ideas about real life. He often points out how humans hurt the
natural world. He thinks people should change how they live.
Miyazaki’s movies combine fantasy and reality in an original
way. This may be why so many people like his movies.
Choose the best answer.
1. What is the main idea of this reading?
a. The movie My Neighbor Totoro                  b. The education of Hayao Miyazaki
c. The most famous movie in Japan d. The works of Hayao Miyazaki

2. How did the success of Nausicaa help Miyazaki?
a. He could start his own studio.                  b. He could publish a comic book.
c. He could join Toei Animation. d. He could work on more movies.

3. Cat Bus is a character in which movie?
a. Nausicaa of the Valley of Wind                   b. My Neighbor Totoro
c. Puss in Boots d. Spirited Away
4. Who likes My Neighbor Totoro?
a. Teenage girls                      b. Childrec. Adults                 d. All of the above

5. According to the reading, why are Miyazaki’s movies so successful?
a. Children like them.            b. His movies are unique.
c. His movies have strange creatures. d. He wants to protect the environment.
Grammar  (5 points)


ენობრივი უნარ- ჩვევები
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს და პოულობს გრამატიკულ ერთეულებს  (არსებითი სახელი, ზმნა, ზედსარშეფასების რუბრიკა - კითხვა
კითხვის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი კითხვა
1
ამოიცნობს ტეხსტის მთავარ იდეას და მნიშვნელოვან ინფორმაციას
0 - 1
2
ამოიცნობს ტესტში მოცემულ ფაქტებს / ინფორმაციას
0 - 1
3
ახამებს სათაურს მოცემულ  აბზაცებთან
0 - 1
კითხვა დეტალური ინფორმაციისათვის
4
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს, მათ აღწერას /დახასიათებას
0 - 1
5
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
1
წინადადების სტრუქტურული აგება: წინადადება გამართულად არის აგებული
0 - 2
2
გრამატიკა და მართლწერა: არ არის გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
0 - 3
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10




შედეგები
მოსწავლე
ქულები
1
ფუად ახმედოვი
10
2
გურბან ბაირამოვი
7
3
რევან ბინათოვი
9
4
ნიხათ ვალიევი
8
5
ექერ ეფე ქაან
7
7
ალი იბრაგიმოვი
9
8
რასიმ მახმუდოვი
9
9
სევგი ალახვერდიევა
8
10
იალჩინ ახვერდიევა
9
11
სამა ბადალოვა
9
12
ბაქირ ბაქიროვი
9
13
სიონ კიმ
-

რაულ მურთუზოვი
-

პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
შედარებით გაურთულდათ მოსწავლეებს წაკითხული ტექსტის გააზრება,ნაკლებად შეძლეს მტავარ ინფორმაციაზე ყურადღების გამახვილება
რეკომენდაციები:
დავამუშავებთ ახალ ტემებს სადაც დეტალურად ვასწავლი მტავარი ინფორმაციის ამოცნობას დაძირითად საკითხებზე ყურადღების გამახვილებას.

მასწავლებლის ხელმოწერა:                                                      /ვ.მასურაშვილი/



დანართი N1.

შემაჯამებელი დავალებების ანალიზის საერთო ანალიზი
კლასი :  ინგლისური ენა
პედაგოგი:  ვერიკო მასურაშვილი
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა:  ოთხი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები




კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები

N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
1
ფუად ახმედოვი




2
გურბან ბაირამოვი




3
ნიხათ ვალიევი




4
ეფე ქაან ექერ




5
იალჩინ ახვერდიევი




6
სამა ბადალობა




7
სევგი




8
ბაქირ ბაქიროვი




9
სიონ კიმ




10
რაულ მურთუზოვი




11
რასიმ




12
რევან ბინათოვი




13
ალი იბრაგიმოვი






  

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული 

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
# 1 შემაჯამებელი დავალება
26.10.2018
1უცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება 
2
# 2 შემაჯამებელი დავალება
9.11.2018
უცხ.დ.6.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება(მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან)
3
# 3 შემაჯამებელი დავალება
29.11.2018
უცხ.დ.6.1. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·       ამოიცნობს სასაუბრო თემას, კონტექსტს (მაგ., დაბადების დღე, ახალი წელი, მაღაზიაში, ზოოპარკში);
4
#4 შემაჯამებელი დაბალება
უცხ.დ.6.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება(მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან)


#1შემაჯამებელი დავალების შეფასების რუბრიკა
მოსმენის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი მოსმენა
1
ამოიცნობს მოსმენილის მთავარ იდეას
0 - 1
2
ახამებს სათაურს მოსმენილ აბზაცთან
0 - 1
მოსმენა დეტალური ინფორმაციისათვის
3
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს
0 - 1
4
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
5
ამოიცნობს პერსონაჟთა რაოდენობას
0 - 1
ორგანიზაცია / სტრუქტურა
6
აწყობს მოვლენებს თანმიმდევრულად
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
7
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს (არსებითი სახელი, ზმნა და .)
0 - 1
8
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს და .)
0 - 1
გაგების დემონსტრირება
9
მოსმენილი აბზაცის შესახებ დასმულ კითხვებს პასუხობს სწორად
0 - 1
10
ავსებს გამოტოვებულ ინფორმაციას
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10

#2 შემაჯამებელი დავალების შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა
ენობრივი უნარ- ჩვევები
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს და პოულობს გრამატიკულ ერთეულებს  (არსებითი სახელი, ზმნა, ზედსარშეფასების რუბრიკა - კითხვა
კითხვის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი კითხვა
1
ამოიცნობს ტეხსტის მთავარ იდეას და მნიშვნელოვან ინფორმაციას
0 - 1
2
ამოიცნობს ტესტში მოცემულ ფაქტებს / ინფორმაციას
0 - 1
3
ახამებს სათაურს მოცემულ  აბზაცებთან
0 - 1
კითხვა დეტალური ინფორმაციისათვის
4
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს, მათ აღწერას /დახასიათებას
0 - 1
5
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
1
წინადადების სტრუქტურული აგება: წინადადება გამართულად არის აგებული
0 - 2
2
გრამატიკა და მართლწერა: არ არის გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
0 - 3
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10
#3 შეშემაჯამებელი დავალების შეფასების რუბრილა
ლექსიკისა და გრამატიკის შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
10-9
8-7
6-5
1.




გრამატიკული სვარჯიშოები უკვე შესწავლილ დროებზე.
აქტივობა-წერა.პირდაპირი ნათქვამის გადაყვანა ირიბ თქმაში.
მოსწავლე წარმატებით ართმევს თავს თითოეულ სავარჯიშოს. ზმნები სათანადო ფორმით აქვს წარმოდგენილი. დავალება არის სრულყოფილი.
მოსწავლე ართმევს თავს დავალებას. ჩანს მისი შესაძლებლობები, თუმცა შეცდომებიც ბლომად აქვს. უჭირს ზოგიერთი გრამატიკული დროის დიფერენცირება, თუმცა ეს  საერთო ჯამში,  ნამუშევარზე უარყოფითად არ მოქმედებს.
მოსწავლის ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია.  ზოგიერთი დავალება საერთოდ არ აქვს, ზოგირთი  კი ნაწილობრივ აქვს შესრულებული.
2.







ლექსიკური სავარჯიშოები.
აქტივობა: წერა.შესწავლილი სიტყვების გამოყენებით რამდენიმე მარტივი წინადადების შედგენა. წარმოდგენილი სიტყვების ჩასმა გამოტოვებულ ადგილებში.
ნამუშევარი კარგია. წინადადებები ლოგიკურად არის შედგენილი.იგრძნობა ახალი სიტყვების კარგად ცოდნა, რადგან თითოეული მათგანი ლოგიკურადაა გამოყენებული.
ნამუშევარი კარგია. იგრძნობა მონდომება, თუმცა იგრძნობა ისიც, რომ კარგად არ არის ათვისებული ლექსიკური ერთეულები, რადგან შედგენილი წინადადებებიდან რამოდენიმე ბუნდოვანია. აგრეთვე რამდენიმე სიტყვა არალოგიკურადაა გამოყენებული.
ნამუშევარი არადამაკმაყოფილებელია.
მოსწავლის ლექსიკური მარაგი ძალიან მწირია, რის გამოც დავალება ასასრულყოფილადაა შესრულებული. ხოლო შესრულებული სამუშაო კი ბუნდოვანია.
3.

დახურული კითხვები
აქტივობა: კითხვა-წერა.გრამატიკული და ლექსიკური სავარჯიშოები.
მოსწავლეს კარგად ა
აქვს გააზრებული სავარჯიშო. გაანალიზებული აქვს დავალება და პასუხები ლოგიკურია. შეცდომათა რაოდენობა მინიმალურია.
მოსწავლის ნამუშევარში იგრძნობა, რომ საერთო ჯამში სავარჯიშო გააზრებული აქვს, თუმცა არის შეცდომები, როგორც ლექსიკურ,ასევე გრამატიკულ ნაწილში.
მოსწავლის პასუხები ძალიან არალოგიკურია. აქვს ძალიან ბევრი შეცდომა, როგორც გრამატიკულ. ასევე ლექსიკურ ნაწილში.



თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების  სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება

მიღებული შედეგების ანალიზი: საბოლოო ჯამში მოსწავლეებმა კარგად შასრუეს  დავალებები და თავი გაართვეს ყველა საკითხს,თუმცა გამოიკვეთა რამდენიმე მოსწავლე რომელთათვის  რთული აღმოჩნდა გრამატიკული საკითხები.პრობლების გადასაჭრელად დავნიშნეთ დამატებითი გაკვეთილი რათა დეტალურად ამეხსნა და გვემუშავა იმ საკითხებზეც რაც გაუგებარი იყო მოსწავლეთათვის.


პედაგოგის ხელმოწერა:                                /ვერიკო მასურაშვილი/


No comments:

Post a Comment