მთავარი

Sunday, January 6, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზე


დავით აღმაშენებლის სახელობის სკოლა-ლიცეუმი
შემაჯამებელი დავალება  1
მასწავლებელი: ვერიკო მასურაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა’’
კლასი: VI
თარიღი:  26.10.2018
მოსწავლეთა რაოდენობა : 13
მიზანი : შემაჯამებლი დავალების  მიზანია მოსწავლეებმა მოახდინონ შესწავლილი მასალის ორგანიზება და სავარჯიშოებზე დაყრდნობით განვლილი მასალების განმტკიცება.
სტანდარტის მიხედვით მისაღწევი შედეგი- (ინდიკატორი/ ინდიკატორები, რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო)
Iუცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება 
მოსწავლე:  ამოიცნობს საკომუნიკაციო სიტუაციას (თემას, პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს);  ამოიცნობს თანამოსაუბრეთა და პერსონაჟთა შორის არსებულ მარტივ ურთიერთობებს;
                      რეპლიკებზე დაყრდნობით გამოაქვს კონკრეტული დასკვნები თანამოსაუბრეთა შესახებ (მაგ., მათი  სურვილების, გეგმების, ინტერესების, საქმიანობის, დამოკიდებულებების შესახებ); ამოიცნობს კონკრეტულ დეტალებს (მოქმედების დროს, ადგილს და ა.შ.);
Iუცხ.დაწყ.(II).7. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტის  სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა.
ამოიცნობს სინტაქსურ მიმართებებს მარტივი წინადადებების წევრებს შორის, ზმნის ახლანდელი, წარსული და მომავალი დროის გამომხატველ ფორმებს,  ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (ზმნიზედას, წინდებულს).



რა მოწმდება 
საკითხები
მაქსიმალური ქულა
მოსასმენი
6
3
ლექსიკა
14
5
გრამატიკა
6
2


შემაჯამებელი დავალება  # 1
Pupil’s name  ____________
Grade  _________
Date  __________

Listening  (0.5 for each answers)  3 points
1. Susan's teacher is a 35-year old from the city of  _________
2. There are about ____________students in the class.
3. The lessons are in the local _______
4. The best student in the class is a_________girl called Miko.
5. The student James wants to go to _____________next year.
6. Most of the students come from ___________

Vocabulary
1.Write the nationalities: (0.5 point for each answer) 3 points
a.Britain  -                                         b.China-
c. Japan-                                           d. Russia
e. Australia -                                    e. France –


2.fill the gaps with the words( 0.5 each  2 answers) 2 points  :
Capital; symbol; Down Under; at home; continent; native people; koala;
Australia
The ________  (1) of Australia is  Sydney. Australia is called ____________(2).This is the _______________ (3)and  a country . Aboriginal people live in Australia and they are _________ (4) _________(5).The ________ (6)of Australia is  a kanguroo and _________(7) bear. In the School of the Air you have classes
_________(8) .
Grammar
III. Write the right form of the vert “ to be” or “to have”( 0.5  points each answers)2 points
1.     Nino and david ________ in the cinema.
2.     They ____________ a very nice car.
IV.Put look (s) or look like(s) ;
1.     Gia _______ a famous film star.

Anna ______ sad.

 შეფასების რუბრიკა - მოსმენა
მოსმენის გაგების კრიტერიუმები
ქულა
ზოგადი მოსმენა
1
ამოიცნობს მოსმენილის მთავარ იდეას
0 - 1
2
ახამებს სათაურს მოსმენილ აბზაცთან
0 - 1
მოსმენა დეტალური ინფორმაციისათვის
3
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს
0 - 1
4
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
0 - 1
5
ამოიცნობს პერსონაჟთა რაოდენობას
0 - 1
ორგანიზაცია / სტრუქტურა
6
აწყობს მოვლენებს თანმიმდევრულად
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
7
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს (არსებითი სახელი, ზმნა და .)
0 - 1
8
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს და .)
0 - 1
გაგების დემონსტრირება
9
მოსმენილი აბზაცის შესახებ დასმულ კითხვებს პასუხობს სწორად
0 - 1
10
ავსებს გამოტოვებულ ინფორმაციას
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10


შეფასების რუბრიკა - წერითი დავალება
წერითი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
თემაზე / შინაარსზე ფოკუსირება
1
თემას / საკითხს წერს გარკვევით
0 - 1
2
ფოკუსირებულია შესაბემის თემაზე წერის მსვლელობისას
0 - 1
3
წერს დასაბუთებულ ინფორმაციას (ფაქტებს, დეტალებს)
0 - 1
ფოკუსირება სტრუქტურაზე /ორგანიზებაზე
4
იდეები ლოგიკურად არის ჩამოყალიბებული და გამთლიანებული
0 - 1
5
დამყარებულია სტრუქტურული ურთიერთობა იდეებს/ მოვლენებს შორის
0 - 1
6
ყველა ორგანიზაციული ნაწილი არის წარმოდგენილი (შესავალი, მოვლენათა თანმიმდევრობა / შინაარსი, დასკვნა)
0 - 1
7
დასკვნა არის მკაფიოდ ჩამოყალიბებული და მკითხველს აძლევს საშუალებას  გაიგოს მწერლის აზრი / შეხედულება
0 - 1
ენობრივი უნარ- ჩვევები
8
წინადადების სტრუქტურული აგება: წინადადება გამართულად არის აგებული
0 - 1
9
გრამატიკა და მართლწერა: არ არის გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
0 - 1
10
ლექსიკა: გამოყენებულია შესაბამისი სიტყვები და ფრაზები, სიტყვების წყობა წინადადებაში სწორია.
0 - 1
მთლიანი ქულების რაოდენობა
10




შედეგები
მოსწავლე
ქულები
1
ფუად ახმედოვი
9
2
გურბან ბაირამოვი
6
3
რევან ბინათოვი
10
4
ნიხათ ვალიევი
8
5
ექერ ეფე ქაან
6
7
ალი იბრაგიმოვი
9
8
რასიმ მახმუდოვი
8
9
სევგი ალახვერდიევა
8
10
იალჩინ ახვერდიევა
7
11
სამა ბადალოვა
8
12
ბაქირ ბაქიროვი
9
13
სიონ კიმ
9

რაულ მურთუზოვი
7










პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
შედარებით გაურთულდათ მოსწავლეებს მოსასმენის გააზრება,ნაკლებად შეძლეს მტავარ ინფორმაციაზე ყურადღების გამახვილება.
რეკომენდაციები:
მეტი სიხშირით მოვისმენთ საკითხებს და ვასწავი როგორ ამოვიცნოთ მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.ასევე მეტს ვამეცადინებ ახლანდელი მარტივი დროის უკეთესად  დასწავლაზე.

მასწავლებლის ხელმოწერა:                                                      /ვ.მასურაშვილი/




No comments:

Post a Comment