დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა
2017-2018 სასწავლო წელი
დავით აღმაშენებლის სახელობის სკოლა-ლიცეუმი
კლასი: VI-ა
სახელი, გვარი: ვერიკო მასურაშვილი
№
|
თარიღი/ თვე
|
თემა
|
მიზანი
|
აღწერა /
დადასტურება
|
1
|
სექტემბერი
|
მოსწავლეებთან
შეხვედრა ,,ისევ ერთად ვართ“
|
საზეიმო
განწყობის შექმნა
|
აღწერა: მოსწავლეთა
მიღება საზეიმო ვითარებაში
დადასტურება: ფოტომასალა
|
2
|
სექტემბერი
|
საორგანიზაციო საკითხები
|
ა) მოსწავლეთა მონაცემთა ბაზის დაზუსტება;
ბ) პირადი საქმეების მოწესრიგება; გ) საკლასო ჟურნალისა და ელექტრონული ჟურნალის მოწესრიგება.
|
აღწერა: ა) მოსწავლეთა ბაზის გადამოწმება. ბ) პირადი საქმეების გადამოწმება.
გ) საკლასო და ელექტრონული ჟურნალის შევსება
დადასტურება: პირადი საქმეები
, ჟურნალი, მოსწავლეთა მართვის საინფორმაციო ბაზა
|
3
|
წლის
განმავლობაში (კვირაში 1 საათი)
|
Ø პიროვნული და მორალური განვითარება
Ø გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება და ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია
Ø უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ პატრიოტული ცნობიერების ამაღლება
Ø შემეცნებითი და კულტურული
განვითარება
|
დამრიგებლის
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
4
|
წლის
განმავლობაში
|
მშობელთა საერთო კრებების
ორგანიზება
|
ა) სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა;
ბ) სიახლეების გაცნობა.
გ) შეფასებების გაცნობა.
დ) მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის
გაცნობა
|
აღწერა :ა) შინაგანაწესის ძირითადი
საკითხების საინფორმაციო კუთხეში განთავსება;
ბ) სიახლეების პრეზენტაცია
გ) კლასის საინფორმაციო
კუთხეში განთავსება;
დ)
პრეზენტაცია
დადასტურება: ა)
სკოლის შინაგანაწესი
ბ) პრეზენტაცია
გ)
შეფასების რუბრიკები
დ)
მოსწავლის ქცევის კოდექი
|
5
|
25
ნოემბერი
|
ექსკურსია
|
შემეცნებითი
და გასართობი ადგილების დათვალიერება
|
აღწერა
: საქართველო როგორც უდიდესი
წარსულის მქონე ქვეყანა;განტვირთვა - მოსწავლის
მოტივაციის ამაღლების საუკეთესო საშუალება.
დადასთურება : ფოტომასალა
|
6
|
28 ნოემბერი
|
დღის რეჟიმი,
დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები, მათი დაგეგმვის აუცილებლობა. |
დამრიგებლის
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
7
|
12 დეკემბერი
|
გარემოს დაცვა და ცხოვრების ჯანსაღი
წესი, სპორტი, სასარგებლო პროდუქტები, დროულად დაძინება, კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი |
დამრიგებლის
საათი
პირადი
ჰიგიენა, ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის
ორგანიზება, დღის რეჟიმი, სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე, გარემოს
და ბუნების მოფრთხილება;
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
8
|
წლის
განმავლობაში
|
მშობელთა ინდივიდუალური შეხვედრების
ორგანიზება
|
ა) მოსწავლის დახასიათება
ბ) საკლასო ნამუშევრების ჩვენება
გ)
არსებობის შემთხვევაში პრობლემის განხილვა
დ)
მოსწავლის საჭიროებიდან გამომდინარე ერთობლივი
გეგმების დასახვა.
|
აღწერა:
ა)
ინდივიდუალური საუბარი
ბ)
ვიზუალური დათვალიერება
დ)
საჭიროების შემთხვევაში გეგმის შედგენა
დადასტურება:
მოსწავლეთა
ნამუშევრები
გეგმა
|
9
|
წლის
განმავლობაში
|
ვიზიტი
ოჯახებში
|
ა)
ბავშვთან ურთიერთობა არაოფიციალურ სიტუაციაში
ბ) მასწავლებლისა და მშობლის ურთიერთთანამშრომლობა
გ) ოჯახში სასწავლო გარემოს გაცნობა
|
აღწერა:
ვიზიტის დაგეგმვა
დადასტურება: შინაგანაწესში მითითებული
შესაბამისი ფორმის შევსება თანდართული ფოტო
მასალებით
|
11
|
წლის
განმავლობაში
|
ინდივიდუალური
გეგმა
|
ინდივიდუალური
გეგმის შემუშავება ( ავადმყოფობის გამო გაცდენისთვის,
ოჯახური პირობების გამო, და სხვა) საჭიროების შემთხვევაში
|
აღწერა: კათედრებზე
ინდივიდუალურ გეგმაზე მუშაობა
დადასტურება: ინდივიდუალური
გეგმა
|
12
|
წლის
განმავლობაში
|
მოსწავლეთა აქტიურად ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში
|
მოსწავლეთა
მოტივაციის ამაღლება, სოციალური ურთიერთობების
ჩამოყალიბება
|
აღწერა: კონკურსებსა
და ილიმპიადებში მონაწილეობა
დადასტურება:
სიგელები
და სერტიფიკატები
სასკოლო
სასწავლო გეგმაში შესაბამისი ფორმის შევსება
თანდართული ფოტო მასალებით
|
13
|
5 თებერვალი
|
სამართლიანობა
|
სადამრიგებლო
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
14
|
||||
15
|
||||
16
|
||||
17
|
||||
18
|
||||
19
|
8
მაისი
|
როგორ
ვეცნობით კლასიკას
|
დამრიგებლის
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
202
|
22
მაისი
|
უცენზურო
ლექსიკა
|
დამრიგებლის
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
21
|
29
მაისი
|
ინგლისურის
კვირეული
|
მოწავლეებს
შორის ჯგუფური შეჯიბრი კითხვაში,წერასა და პრეზენტაციის მომზადებაში.
|
აღწერა: შესაბამისი
სიგელების მომზადება
შეფასების
ფურცლების შევსება
დადასტურება:შესაბამისი
სიგელების მომზადება
შეფასების
ფურცლების შევსება
|
22
|
5
ივნისი
|
ბუნებრივი
კატასტროფების რისკის შემცირება
|
დამრიგებლის
საათი
|
აღწერა: სადამრიგებლო
საათის ჩატარება
დადასტურება: იხილეთ სადამრიგებლო
საათის პროგრამა
|
13
|
წლის
ბოლოს
|
ღონისძიება
სასწავლო წლის დასრულებასთან დაკავშირებით
|
მშობლების
მოწვევა
წარჩინებული
მოსწავლეების დაჯილდოება
სასწავლო წლის დახურვა საზეიმო ვითარებაში
შეფასების
ფურცლების გადაცემა
|
აღწერა: მოსაწვევების
დამზადება და გაგზავნა
შესაბამისი
სიგელების მომზადება
შეფასების
ფურცლების შევსება
დადასტურება: მოსაწვევი
ბარათის, შესაბამისი სიგელების მომზადება
შეფასების
ფურცლების შევსება
|
No comments:
Post a Comment