შეფასების რუბრიკა - მოსმენა
№
|
მოსმენის გაგების კრიტერიუმები
|
ქულა
|
ზოგადი მოსმენა
|
||
1
|
ამოიცნობს მოსმენილის მთავარ იდეას
|
0 - 1
|
2
|
ახამებს სათაურს მოსმენილ აბზაცთან
|
0 - 1
|
მოსმენა დეტალური ინფორმაციისათვის
|
||
3
|
ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟებს
|
0 - 1
|
4
|
ამოიცნობს სად და როდის ხდება მოქმედება
|
0 - 1
|
5
|
ამოიცნობს პერსონაჟთა რაოდენობას
|
0 - 1
|
ორგანიზაცია / სტრუქტურა
|
||
6
|
აწყობს მოვლენებს თანმიმდევრულად
|
0 - 1
|
ენობრივი უნარ- ჩვევები
|
||
7
|
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს (არსებითი სახელი, ზმნა და ა.შ)
|
0 - 1
|
8
|
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს და ა.შ)
|
0 - 1
|
გაგების დემონსტრირება
|
||
9
|
მოსმენილი აბზაცის შესახებ დასმულ კითხვებს პასუხობს სწორად
|
0 - 1
|
10
|
ავსებს გამოტოვებულ ინფორმაციას
|
0 - 1
|
მთლიანი ქულების რაოდენობა
|
10
|
ენობრივი უნარ- ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
ამოიცნობს გრამატიკულ საკითხებს და პოულობს გრამატიკულ ერთეულებს (არსებითი სახელი, ზმნა, ზედსარშეფასების რუბრიკა - კითხვა
თავი, ზმნიზედა და ა.შ)
|
0 - 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
ამოიცნობს ლექსიკას (სიტყვებს, ფრაზულ ზმნებს, იდიომებს, სინონიმებს / ანტონიმებს და ა.შ)
|
0 - 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
გაგების დემონსტრირება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
აღწერს რა მოხდა ტექსტში / ყვება წაკითხულის შინაარსს
|
0 - 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
მთლიანი ქულების რაოდენობა
|
10
|
შეფასების რუბრიკა - წერითი დავალება
№
|
წერითი დავალების კრიტერიუმები
|
ქულა
|
თემაზე / შინაარსზე ფოკუსირება
|
||
1
|
თემას / საკითხს წერს გარკვევით
|
0 - 1
|
2
|
ფოკუსირებულია შესაბემის თემაზე წერის მსვლელობისას
|
0 - 1
|
3
|
წერს დასაბუთებულ ინფორმაციას (ფაქტებს, დეტალებს)
|
0 - 1
|
ფოკუსირება სტრუქტურაზე /ორგანიზებაზე
|
||
4
|
იდეები ლოგიკურად არის ჩამოყალიბებული და გამთლიანებული
|
0 - 1
|
5
|
დამყარებულია სტრუქტურული ურთიერთობა იდეებს/ მოვლენებს შორის
|
0 - 1
|
6
|
ყველა ორგანიზაციული ნაწილი არის წარმოდგენილი (შესავალი, მოვლენათა თანმიმდევრობა / შინაარსი, დასკვნა)
|
0 - 1
|
7
|
დასკვნა არის მკაფიოდ ჩამოყალიბებული და მკითხველს აძლევს საშუალებას გაიგოს მწერლის აზრი / შეხედულება
|
0 - 1
|
ენობრივი უნარ- ჩვევები
|
||
8
|
წინადადების სტრუქტურული აგება: წინადადება გამართულად არის აგებული
|
0 - 1
|
9
|
გრამატიკა და მართლწერა: არ არის გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები
|
0 - 1
|
10
|
ლექსიკა: გამოყენებულია შესაბამისი სიტყვები და ფრაზები, სიტყვების წყობა წინადადებაში სწორია.
|
0 - 1
|
მთლიანი ქულების რაოდენობა
|
10
|
No comments:
Post a Comment